2017年11月14日

Sports Day

It was a nice sunny day for our Sport's Day.

Many families showed up, and many grandparents too!
We started off our day with K3, K4, and K5 sprints. Everyone was so quick!

Next we had our dances from K3 and what a cute dance it was!
After that was our first parent and child relay race, the Big Pants Race.
We had a few spills but it was fun nonetheless!
Then we had our dances from our pre-K classes, K4, and K5.
They all did such a wonderful job and it was such a delight to watch.

After our break we had the next parent and child relay race, the Super Hero Race.
All the children looked to have so much fun flying through the air!

After that was the K3 Shopping Race.
All the K3 seem to know all of their fruits and vegetables, well done!
The Balloon Race by the moms and the Baby Race by the dads were fun as always.
The K4/K5 relay race was quite a sight to watch!
All the children ran the best they could going through all the obstacle courses and it was a very close race. Well done!

Everyone did a great job and tried their best. What a fun day!

NWISスポーツデイ
調布市の体育館を借りて、今年もスポーツデイを開催しました。
ご両親、おじいさん、おばあさん、ご兄弟、お友達もたくさんご参加いただきありがとうございました。

今年もみんなが笑顔になる楽しい競技、演技がたくさんありました。
Preschool のダンスは毎日楽しく踊っているのに、ほとんどの子どもたちが立ち尽くしていました👀
K3の親子ダンスはママたちもとても上手で初めてとは思えないほどでした 💕
Shopping gameでは英語でおかいもの、スピードは気にしない・・。
K4はFlag Dance,K5はParachute みんなの大きな拍手が聞こえたかな?
保護者、ご兄弟、祖父母の方々参加のレースも笑いに包まれて、けがもなく楽しんでいただきました。

みんなお土産とメダルをもらって大喜び。

IMG_0141.JPG   IMG_0032.JPG
IMG_0021.JPG   IMG_0024.JPG

http://www.newworldinternationalschool.com/
posted by Rika at 16:41| Events イベント | このブログの読者になる | 更新情報をチェックする